خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام معبودی گفت: دشمن به دنبال این امر بود که هویت، یعنی دین و فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی را از ما بگیرد و به برکت حضور جوانان، ما یک حماسه در ۸ سال دفاع مقدس خلق کردیم و نگذاشتیم دشمنان ملت به اهداف شوم خود دست یابند.
کد خبر: ۹۵۴۱۴۸۱
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

 

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین همزمان با آغازین روز از سال تحصیلی جدید در مراسم زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه راهیان کوثر بیان کرد: هرساله با دفاع مقدس مدارس آغاز می گردد. ارتش بعث در ۳۱ شهریور ۵۹ در یک لحظه از زمین و آسمان و دریا با حمایت غربی ها و آمریکا مورد تهاجم قرار داد.

وی گفت: جنگ یک امر بدی است. چون ارمغان جنگ جز کشته شدن و ویرانی چیزی نیست. ما هرساله از این جنگ دفاع مقدس یاد می کنیم چون این جنگ به دوران طلایی تبدیل شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اطهار کرد: ما بدنبال استقلال بودیم و دنبال جنگ نبودیم و منطق ما منطق دفاع بوده است و در اوج قدرت هم به کسی حمله نکردیم. دلیل اول دفاع مقدس این بود که ما دنبال چیدن ارکان بودیم و دنبال جنگ نبودیم. اصلا آمادگی هیچگونه جنگی نداشتیم و صدام به دنبال تحریک دشمنان ملت ایران به میهن اسلامی لشگرکشی کرد بسیاری از مراکز زیرساختی ما را از بین برد.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: در این بین، امام راحل بود که در آن دوران به ملت جرات و جسارت و قدرت داد در حالی که سپاه و بسیج تشکیل نشده بود و شیرازه ارتش هم چون سرانش وابسته به نظام شاهنشاهی و از هم گسسته بود.

ملت ایران به تنهایی توانستند در مقابل زورگویان عالم بایستند.

وی افزود: در جنگ هایی که پیش از انقلاب اتفاق افتاده حدود نیمی از خاک کشور از دست رفت اما در دوران جنگ ۸ ساله حتی وجبی از خاک کشور را از دست ندادیم. هویت ملی برای یک ملت مولفه ای بسیار مهم است. دشمن به دنبال این امر بود که هویت، یعنی دین و فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی را از ما بگیرد و به برکت حضور جوانان ما یک حماسه در ۸ سال دفاع مقدس خلق کردیم و نگذاشتیم دشمنان ملت به اهداف شوم خود دست یابند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: این جنگ به یک دانشگاه انسان ساز تبدیل شد و انسان هایی همچون باکری و خرازی و حسن پور و دیگر شهیدان عظیم تربیت شدند. دفاع مقدس قله افتخار ملت ایران بود. ما امروز ایران مقتدریم و هیچ دشمنی جرات حمله به این خاک ندارد و در علم و دانش هم در صدر هستیم و انشالله با علم و تحصیل شما دانش آموزان آینده درخشانی در جامعه داشته باشیم.

در پایان زنگ آغاز مدرسه توسط مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان نواخته شد و از ۳ نفر از فعالان قرآنی و فرهنگی تجلیل شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها